☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Powiat Piaseczyński
Herb Powiat Piaseczyński

Czwartek 28.05.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Dane adresowe Starostwa

Od 16 marca do odwołania Starosta Piaseczyński – Zarządzeniem nr 20/ORG/220, na podstawie art. 3 z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – wprowadza w urzędzie pracę zdalną.

Oznacza to, że starostwo powiatowe (wszystkie wydziały i filie) zostaje zamknięte dla interesantów.

Kontakt z wydziałami będzie możliwy za pomocą maila, telefonu lub e-PUAP.


Dotyczy to także Terenowego Punktu Paszportowego, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

Kontakt osobisty z pracownikiem będzie możliwy tylko w nagłych przypadkach, po ustaleniu telefonicznym lub mailowym.

Zmiana trybu pracy urzędu spowodować może wydłużenie terminów rozpatrywania spraw.
Prosimy Państwa o wyrozumiałość i troskę o bezpieczeństwo nas wszystkich. Wprowadzenie powyższych obostrzeń ma charakter profilaktyczny.


Starostwo Powiatowe w Piasecznie

ul. Chyliczkowska 14
05-500 Piaseczno

centrala: tel. 22 757 20 51, 757 20 60
fax 22 737 11 58


www.piaseczno.pl
starostwo@piaseczno.pl
informacjapubliczna@piaseczno.pl

NIP 123-126-89-96
Numer należy stosować do wszelkich rozliczeń dotyczących zakupu towarów i usług opodatkowanych podatkiem VAT.
Płatnik: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe

REGON 013270979

Kancelaria Starostwa czynna:
poniedziałek w godz. 8.00 - 17.00,
wtorek - piątek w godz. 8.00 - 16.00.

Wydziały Starostwa przyjmują interesantów od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 - 16.00.

Wnioski paszportowe mieszkańców powiatu przyjmowane są
w Terenowym Punkcie Paszportowym w Starostwie Powiatowym,
ul. Chyliczkowska 14 w Piasecznie, pok. 33 (parter), tel. 22 756 61 95.

Godziny funkcjonowania Terenowego Punktu Paszportowego:
- poniedziałek w godz. 8.00 - 16.40,
- wtorek - piątek w godz. 8.00 - 15.40.

Odbiór paszportów odbywa się codziennie w godzinach otwarcia
Terenowego Punktu Paszportowego.

Szczegółowe informacje dotyczące pracy wydziałów
oraz Poradnik Interesanta dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wszelkie opłaty w związku z załatwianiem spraw w Starostwie mogą być
regulowane przelewem bądź na miejscu w punktach kasowych
(ul. Chyliczkowska 14, ul. Czajewicza 1a, ul. Czajewicza 20)
gotówką, przelewem lub kartą.

Organem podatkowym właściwym w sprawach opłaty skarbowej jest burmistrz.
Nr rachunku bankowego Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
05 1240 6973 1111 0010 8670 6226 (Pekao S.A.)

Wytworzył:
Joanna Muszyńska-Dziurny
Udostępnił:
Wojciech Zmysłowski
(2006-10-16 16:50:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Marcin Ciechomski
(2020-05-26 10:51:59)
 
 
ilość odwiedzin: 12228758

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X