Dane adresowe Starostwa
Obsługa interesantów w budynku Wydziału Komunikacji i Transportu przy ul. Czajewicza 2/4 w Piasecznie odbywa się, przy zachowaniu zasad higieny, jak zasłanianie nosa i ust oraz dezynfekcja rąk, a także z utrzymaniem bezpiecznej odległości (co najmniej 1,5 m) od kolejnej osoby, w następujący sposób:
- Dział Rejestracji Pojazdów - rejestracja pojazdu oraz wszelkie zgłaszane zmiany dotyczące pojazdów już zarejestrowanych w Wydziale Komunikacji i Transportu w Piasecznie, ul. Czajewicza 2/4 odbywają się po wcześniejszym umówieniu wizyty poprzez stronę: https://bezkolejki.eu/sppiaseczno - to wygodne rozwiązanie dające gwarancję odbycia wizyty w urzędzie w wybranym przez Państwa dniu i godzinie;
- Dział Praw Jazdy - bez wcześniejszego umówienia się, maksymalnie 2 osoby jednocześnie, na dwóch stanowiskach;
- Dział Transportu - bez wcześniejszego umówienia się, maksymalnie 2 osoby jednocześnie, na dwóch stanowiskach;
- Kancelaria - bez wcześniejszego umówienia się, maksymalnie 1 osoba na stanowisku pracy.
Umawianie wizyty w filiach Wydziału:
Góra Kalwaria - https://bezkolejki.eu/filia_gk
Konstancin-Jeziorna - https://bezkolejki.eu/filia_kj
Lesznowola - https://bezkolejki.eu/lesznowola
Jeżeli do rejestracji lub zmiany jest więcej niż jeden pojazd to należy zarezerwować terminy na każdy pojazd osobno. Prosimy o punktualne przybycie na umówiony termin i wcześniejsze wypełnienie wniosku.
Rezerwacja wizyt nie dotyczy spraw Działu Transportu.
Zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdów można dokonać bez konieczności wizyty w urzędzie na email: a.frydrykiewicz@piaseczno.pl
W Wydziale Geodezji i Katastru bezpośrednia obsługa wygląda następująco:
Obsługa interesantów w sprawie wypisów, wyrysów, kopii map i materiałów zasobu geodezyjnego – bez wcześniejszego umówienia się, maksymalnie 2 osoby jednocześnie, na dwóch stanowiskach.
Składanie wniosków i pism nadal jest możliwe do skrzynki podawczej udostępnionej w tzw. „śluzie” (wejście B do budynku).
Pozostałe sprawy po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerami:
22 735 58 46 – wgląd do materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
22 735 58 00 – postępowania ewidencji gruntów i budynków
22 735 58 29 – postępowania i sprawy z zakresu: ochrony gruntów i budynków oraz wspólnot gruntowych i mienia gromadzkiego
22 735 58 03 – zaświadczenia oraz pisma z zakresu udzielania informacji
22 735 58 04 – sprawy dotyczące narad koordynacyjnych
22 735 58 28 – sprawy dotyczące rejestru cen i wartości nieruchomości.
Konsultacje dla wykonawców prac geodezyjnych są możliwe w godzinach 9.00 – 10.00 po wcześniejszym umówieniu się z poszczególnym weryfikatorem (ew. innym pracownikiem wydziału) pod właściwym numerem telefonu.
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14
05-500 Piaseczno
centrala: tel. 22 757 20 51, 757 20 60
fax 22 737 11 58
www.piaseczno.pl
starostwo@piaseczno.pl
informacjapubliczna@piaseczno.pl
NIP 123-126-89-96
Numer należy stosować do wszelkich rozliczeń dotyczących zakupu towarów i usług opodatkowanych podatkiem VAT.
Płatnik: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe
REGON 013270979
Kancelaria Starostwa czynna:
- poniedziałek w godz. 8.00 - 17.00
- wtorek - piątek w godz. 8.00 - 16.00
tel. 22 756 62 33, 756 62 54
Wydziały Starostwa przyjmują interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00.
Wnioski paszportowe mieszkańców powiatu przyjmowane są w Terenowym Punkcie Paszportowym w Starostwie Powiatowym, ul. Chyliczkowska 14 w Piasecznie, (parter, sala obsługi mieszkańców), tel. 22 756 61 95.
Godziny funkcjonowania Terenowego Punktu Paszportowego:
- poniedziałek w godz. 8.00 - 16.40,
- wtorek - piątek w godz. 8.00 - 15.40.
Odbiór paszportów odbywa się codziennie w godzinach otwarcia Terenowego Punktu Paszportowego.
Szczegółowe informacje dotyczące pracy wydziałów oraz Poradnik Interesanta dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej bip.piaseczno.pl
Wszelkie opłaty w związku z załatwianiem spraw w Starostwie mogą być regulowane przelewem bądź na miejscu w punktach kasowych (ul. Chyliczkowska 14, ul. Czajewicza 1a, ul. Czajewicza 20) gotówką, przelewem lub kartą.
Organem podatkowym właściwym w sprawach opłaty skarbowej jest burmistrz.
Nr rachunku bankowego Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
05 1240 6973 1111 0010 8670 6226 (Pekao S.A.)