☰ Menu Prawe Menu ☰
Powiat Piaseczyński
Grafika zawierająca herb Powiat Piaseczyński

Poniedziałek 10.08.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie o wyniku postępowania - dostawa sprzętu komputerowego dla Starsotwa


Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone przez Powiat Piaseczyński – Starostwo Powiatowe w Piasecznie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na wyłonienie wykonawcy na dostawę sprzętu komputerowego.
 
Wykonawcami zamówienia będą:
- zadanie nr 1 – monitory LCD (2 szt.) firma TIP „Spółka Jawna S. Tutak, K. Półka, M. Ozdowski, 03-968 Warszawa, u. Saska 7d, za kwotę brutto 2 274,08 zł (słownie: dwa tysiące dwieście siedemdziesiąt cztery i 8/100 zł),
- zadanie nr 2 – pamięć RAM 512 MB DDR 400 MHz (2 szt.), firma „TIP” Spółka Jawna S. Tutak, K. Półka, M. Ozdowski, 03-968 Warszawa, u. Saska 7d, za kwotę brutto 439,20 zł (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć i 20/100 zł),
- zadanie nr 3 – drukarka laserowa kolorowa z opcją duplex (1 szt.), firma „ALTBIT” Sp. z o.o. 05-500 Piaseczno, ul. Cicha 17, za kwotę brutto 1 543,30 zł (słownie: tysiąc pięćset czterdzieści trzy i 30/100 zł).
Wytworzył:
Udostępnił:
Marcin Ciechomski
(2006-11-10 08:01:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Marcin Ciechomski
(2006-11-10 08:10:54)
 
 
liczba odwiedzin: 12691712

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X