Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia
ZGŁOSZENIE INSTALACJI, Z KTÓREJ EMISJA NIE WYMAGA POZWOLENIA
1. Podstawa prawna:
art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 519 z póź. zm.) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz. U. Nr 130, poz. 881), § 1 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz. U. Nr 130, poz. 880).
2. Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Wydział Ochrony Środowiska
tel. 22 756 61 78
Dotyczy przedsięwzięć wymienionych w § 3.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (tekst jednolity - Dz. U.z 2016 r., poz. 71). Dla inwestycji wymienionych w § 2.1 cytowanego rozporządzenia, wnioski składa się do marszałka województwa.
3. Sposób załatwienia sprawy:
ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno,
- prowadzący instalację objętą obowiązkiem dokonania zgłoszenia, jest obowiązany do dokonania takiego zgłoszenia, przed rozpoczęciem eksploatacji instalacji,
2) zgłoszenie instalacji wytwarzającej pola elektromagnetyczne powinno być sporządzone na formularzu, zgodnym ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne (Dz. U. Nr 130, poz. 879),
na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
05 1240 6973 1111 0010 8670 6226 (Pekao S.A.)
4) numer REGON.