Ogłoszenie o zamówieniu - zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych i sprzętu ogrodniczego dla DPS w Górze Kalwarii
Góra Kalwaria dn. 14.01.2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: DPS/ZP/A-G.3421/2/2013
Nazwa zadania: zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych i sprzętu ogrodniczego dla Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii ul. Szpitalna 1
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm.) Dom Pomocy Społecznej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Dom Pomocy Społecznej
Adres zamawiającego ul. Szpitalna 1
Kod Miejscowość 05-530 Góra Kalwaria Góra Kalwaria
Telefon: tel. 22/727 35 04
Faks: Fax 22/727 34 40
adres poczty elektronicznej: przetargi.dps@wp.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek 7.30-16.00; wtorek-czwartek 7.30-15.30; piątek 7.30-15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego w dziale admin. gosp. – pokój nr 7.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych i sprzętu ogrodniczego dla Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii ul. Szpitalna 1 wg. załącznika nr 1 do SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
09 13 21 00-4 - benzyna bezołowiowa 95
09 13 41 00-8 - olej napędowy ON
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
sukcesywne zakupy w miarę potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 25.01.2013r. do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej
ul. Szpitalna 1
05-530 Góra Kalwaria Góra Kalwaria
w kasie Domu
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia:25.01. 2013r o godz. 12.30
w siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej
ul. Szpitalna 1
05-530 Góra Kalwaria
Pokój nr 7 (dział admin. gospod.)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. tj. do dnia 23.02.2013r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 18468
Data zamieszczenia 14.01.2013r
Formularz cenowy
Formularz ofertowy
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Projekt umowy
SIWZ