Potwierdzenie możliwości wykonywania decyzji jako zarządca sukcesyjny
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009
- Ustawa z dnia 5 lipca 2018 o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i innych ułatwieniach związanych z sukcesją przedsiębiorstw.
Wymagane dokumenty
- Wniosek (DOCX, 24 KB)
Załączniki:
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków do uzyskania zezwolenia, licencji, zaświadczenia na potrzeby własne (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm. ustawy o transporcie drogowym oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009),
- Oświadczenie zarządcy sukcesyjnego (DOCX, 20 KB) art. 38 ust 1. pkt 3 (Dz. U. z 5 lipca 2018 r. ustawy o zarządzie sukcesyjnym o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i innych ułatwieniach związanych z sukcesją przedsiębiorstw)
- Dowód uiszczenia opłaty
- upoważnienie do wykonania czynności (DOCX, 20 KB)
Opłata
- 5 % od kwoty jak za wydanie zezwolenia, licencji
- za wymianę zaświadczenia na potrzeby własne: 25 zł zaświadczenie, 10 zł każdy wypis i 100 zł kolejny wypis.
Opłaty wnosi się w samoobsługowym terminalu płatniczym tzw. WPŁATOMACIE (kartą płatniczą, kredytową, gotówką) lub na konto:
Bank PKO BP
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
62 1020 1169 0000 8002 0107 8963
Opłatę skarbową za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł (w przypadku gdy wnioskodawca nie działa osobiście) należy przelać na konto:
Urząd Miasta i Gminy w Piasecznie, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno
05 1240 6973 1111 0010 8670 6226 (Pekao S.A.)
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, ul. Obozowa 57 za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.