Podinspektor (1 etat) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
Piaseczno, dnia 21.03.2025 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14
Podinspektor (1 etat) w Wydziale Geodezji i Katastru
Informuję, że zakończono procedurę naboru na ww. stanowisko.
Do zatrudnienia została zakwalifikowana Pani Magdalena Gołąb z Piaseczna.
Uzasadnienie:
Kandydatka spełniła wymagania formalne oraz posiada odpowiednie kwalifikacje wymagane na stanowisku Podinspektora w Wydziale Geodezji i Katastru. W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wysoką wiedzą merytoryczną niezbędną do pracy na ww. stanowisku.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ewa Lubianiec
/podpisano elektronicznie/
STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor (1 etat) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pani Ewa Lubianiec, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Damian Proksza, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2023 r. poz. 1465) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe: geodezyjne, administracyjne lub prawne, albo wykształcenie średnie,
2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
3) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzeń wykonawczych i Kodeksu postępowania administracyjnego,
4) doświadczenie w pracy w wykonawstwie geodezyjnym ( zakres 1 i 2 ),
5) min. 3 letni staż pracy w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego.
3. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej,
2) posiadanie uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) weryfikacja dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (operatów technicznych) przed przyjęciem do zasobu,
2) prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie odmowy przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik)
3) ocena stanu powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
4) udział w pracach związanych z prowadzeniem baz danych pzgik, w tym modernizacji ewidencji gruntów i budynków, wyłączania materiałów z zasobu i innych,
5) udział w pracach związanych z zdaniami Wydziału, w tym udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Wydziału,
7) przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wydziału,
8) współpraca z innymi komórkami Wydziału i innymi Wydziałami i samodzielnymi stanowiskami Starostwa Powiatowego w Piasecznie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań Wydziału.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) zaświadczenie lub kserokopia świadectwa pracy poświadczającego wymagane doświadczenie w pracy i staż pracy.
4) kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
6) oświadczenie o posiadanej znajomości przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzeń wykonawczych i KPA,
7) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.530).
Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Podinspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze, miejsce pracy: Piaseczno, ul. Czajewicza 20, Budynek dwupiętrowy bez windy. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 24 marca 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora (weryfikacja) w Wydz. GEK”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ewa Lubianiec
/podpisano elektronicznie/
STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor (1 etat) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pani Ewa Lubianiec, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Damian Proksza, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2023 r. poz. 1465) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe: geodezyjne, administracyjne lub prawne, albo wykształcenie średnie,
2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
3) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzeń wykonawczych i Kodeksu postępowania administracyjnego,
4) doświadczenie w pracy w wykonawstwie geodezyjnym ( zakres 1 i 2 ),
5) min. 3 letni staż pracy w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego.
3. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej,
2) posiadanie uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) weryfikacja dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (operatów technicznych) przed przyjęciem do zasobu,
2) prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie odmowy przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik)
3) ocena stanu powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
4) udział w pracach związanych z prowadzeniem baz danych pzgik, w tym modernizacji ewidencji gruntów i budynków, wyłączania materiałów z zasobu i innych,
5) udział w pracach związanych z zdaniami Wydziału, w tym udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Wydziału,
7) przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wydziału,
8) współpraca z innymi komórkami Wydziału i innymi Wydziałami i samodzielnymi stanowiskami Starostwa Powiatowego w Piasecznie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań Wydziału.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) zaświadczenie lub kserokopia świadectwa pracy poświadczającego wymagane doświadczenie w pracy i staż pracy.
4) kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
6) oświadczenie o posiadanej znajomości przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzeń wykonawczych i KPA,
7) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.530).
Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Podinspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze, miejsce pracy: Piaseczno, ul. Czajewicza 20, Budynek dwupiętrowy bez windy. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 28 lutego 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora (weryfikacja) w Wydz. GEK”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ewa Lubianiec
/podpisano elektronicznie/